Gearslutz

Gearslutz (https://www.gearslutz.com/board/)
-   Music Business (https://www.gearslutz.com/board/music-business/)
-   -   Are you Famous? (https://www.gearslutz.com/board/music-business/753400-you-famous.html)

Lamster 10th August 2012 11:10 PM

Are you Famous?
 
I'm not famous but I'm sure there are a few people on here that are.
Just thought it would be a bit of fun to find out who is?
Don't need to know who you are but why you are would be nice if not yes or no will do.kfhkh

minimark 10th August 2012 11:13 PM

I'm huge in Japan...

Sent from my Galaxy Nexus using Gearslutz App

AyA 10th August 2012 11:21 PM

I know my name... That carries some weight where I'm from.

Input 10th August 2012 11:29 PM

I don't know how to put this, but I'm kind of a big deal

Nizzyo 10th August 2012 11:36 PM

Some people call me a teenage idol, some people say they envy me...

ksandvik 10th August 2012 11:40 PM

Some people call me the space cowboy yeah
Some call me the gangster of love
Some people call me Maurice
Cause' I speak of the pompetous of love

People talk about me baby
Say I'm doin' you wrong, doin' you wrong
But don't you worry baby don't worry
Cause' I'm right here at home

BeerHunter 10th August 2012 11:51 PM

Quote:

Originally Posted by minimark (Post 8152728)
I'm huge in Japan...

Sent from my Galaxy Nexus using Gearslutz App

lol

Dpro 11th August 2012 12:14 AM

Quote:

Originally Posted by minimark (Post 8152728)
I'm huge in Japan...

Sent from my Galaxy Nexus using Gearslutz App

Actually it should be "Big in Japan" :lol: I am famous in my own mind. :lol:

AcoosticZoo 11th August 2012 12:22 AM

Famous people are snobs - I've been told.

GJ999x 11th August 2012 12:27 AM

Most famous people on here are modest and just trying to be helpful.

But yes, I am famous.

G_amador 11th August 2012 12:28 AM

I've been called the songbird of my generation...

mds 11th August 2012 12:30 AM

I'm not famous, per se, but I work with a lot of famous people. Not sure what good that does other than most of them can afford to hire me, haha.

Arqen 11th August 2012 12:36 AM

I like to think that I'm back stage pulling all the strings.
The first part is somewhat true.... Just......
Minus the stage and string pulling. See,
I'm lurking the Tokyo shadows.
Yeah I'm big. In Japan.
And Hungry.

javd007 11th August 2012 12:41 AM

I have many leather bound books and my apartment smells of rich mahogany.

TheBrightSide 11th August 2012 01:44 AM

I'm in the "Who's That" of the music industry.

Wolf LeProducer 11th August 2012 11:39 PM

I'm IN-Famous.. Its more than famous. Its when your so famous, your IN-Famous

isham 11th August 2012 11:40 PM

I'm the only musician in my building ! It makes feel like a star already -()

Pezz 11th August 2012 11:59 PM

hahaha

John Eppstein 12th August 2012 12:05 PM

F*ck, I dunno.

Locally notorious, maybe.

On Gearslutz, most likely, not that that means much.

I've worked for a lot of household names but that doesn't mean much either.

Silly question, really.

Louis Bernstone 12th August 2012 01:11 PM

My kids love me! :-)

kennybro 12th August 2012 02:13 PM

Last year my band was offered a European Tour, only to find out that they said "You're a Peon Tour."

John Eppstein 13th August 2012 03:10 AM

Quote:

Originally Posted by kennybro (Post 8156707)
Last year my band was offered a European Tour, only to find out that they said "You're a Peon Tour."

I take a "you're a-peein'" tour of my bathroom several times a day.

Camera 13th August 2012 04:16 AM

Yes, very... freshflowe

TheLastByte 13th August 2012 08:20 AM

LOl.....................TALK ABOUT 6 DEGREES OF SEPARATION!
@Brightside .........Ohhhh......Erm....... the agony of Fame!

kennybro 13th August 2012 02:46 PM

Quote:

Originally Posted by John Eppstein (Post 8158458)
I take a "you're a-peein'" tour of my bathroom several times a day.

Ha! And I can testify that the Saw Palmetto thing is bunk.

robstercraw 13th August 2012 03:37 PM

If i released my true identity, it would blow your frackin mind!

kennybro 13th August 2012 04:01 PM

If I released my true identity, it would probably split and never return.

digiwench 13th August 2012 04:45 PM

Quote:

Originally Posted by javd007 (Post 8152922)
I have many leather bound books and my apartment smells of rich mahogany.

lmfao

Sotsirc 13th August 2012 06:00 PM

Everyone thinks I'm famous. But I'm not.

mr lee 13th August 2012 06:26 PM

I'm shy, paranoid, whatever word you want to use. I hate fame. I've done everything I can to avoid it.
- Johnny Depp